yaraketelaars.reismee.nl

Een nieuw avontuur

Vandaag (mijn verjaardag) over precies 2 weken begin ik aan een nieuw avontuur. Die dag, 1 augustus, vlieg ik om 21:50 naar de andere kant van de wereld: Nieuw-Zeeland. Wel kom ik daar 4 augustus pas aan want we vliegen via Dubai, Singapore (daar hebben we nog 1 overnachting en een dag, een stadstour) en Sydney.
Ik ga met een organisatie, Travel Active, waarmee ik ook naar Ghana geweest ben, dus dat is lekker vertrouwd. De organisatie biedt reizen aan naar Australië en Nieuw-Zeeland. Van de groep van 1 augustus ben ik de enige die naar Nieuw-Zeeland gaat en vlieg ik in mijn eentje van Sydney naar Auckland. In Auckland is het eerste hostel, door de organisatie, al geregeld en zijn er ook 3 oriëntatiedagen waar ik veel zal leren over de mensen, de werkgelegenheid en het regelen van verschillende dingen zoals een Nieuw-Zeelands bankrekeningnummer.

In Nieuw-Zeeland blijf ik 7,5 maand en ga ik ook werk zoeken. Ik ben zelf ook heel benieuwd waar ik terecht ga komen..
Na Nieuw-Zeeland ga ik voor 6 weken naar Australië. Hier ga ik vanaf Melbourne naar Cairns dus de Zuidoost kust ontdekken.
Eind april vlieg ik weer van Cairns naar Denpasar, Bali, en ga ik 3 maanden rondreizen in Azië. Ik vlieg rond 1 augustus 2017 weer terug vanaf Bangkok naar Schiphol. De landen die ik graag wil zien in Azië zijn: Indonesië, Maleisië, Cambodja, Vietnam, Laos, Myanmar en Thailand.

Met de voorbereidingen ben ik al een heel eind, het ticket is geregeld, het visum, de verzekeringen, het internationale rijbewijs, inentingen heb ik gehad, een buspas heb ik gekocht voor in Nieuw-Zeeland en uiteraard staat mijn backpack al te shinen in mijn kamer, deze moet nog wel ingepakt worden..


Hopelijk schrijf ik snel een nieuwe blog maar dan vanuit het mooie Nieuw-Zeeland!

Reacties

Reacties

Anne

Wauw klinkt goed Yara!
Ik ga je reismee bijhouden zodat ik op de hoogte blijf van al je avonturen!

Renske

Vanuit Thailand, super super gaaf Yaar!!!! Ik ga het mee lezen, Thailand is al super. Dat is 1 ding. Weet zeker dat je dit gaat lukken!
Trots op je xxx

Kees

Kleine meisjes worden groot.....maar eerst nog een dagje met Papa naar Giethoorn!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!