yaraketelaars.reismee.nl

Grootste verrassing ooit

Vorige week op dinsdag, 12 augustus, kreeg ik bijna een hartverzakking...........
Ik was gewoon een dagje aan het werken bij de receptie. Door het raam in de backoffice zie ik dat er iemand aan kwam lopen dus ik loop rustig naar de frontoffice. Ik zag nog niets want het regende en hij had z'n paraplu voor z'n gezicht.. Hij komt de receptie op z'n gemakje binnen lopen, en ik barst in tranen uit, het is TOM, mijn lieve grote broer stond opeens voor m'n neus in Oostenrijk zonder dat ik er maar iets van af wist.. Echt ongelofelijk was dat, ik kon m'n tranen niet binnen houden, ik was zooo verrast en blij...
Dinsdagavond was er meteen een barbecue op het park voor de gasten dus kon Tom ook gezellig mee eten, super leuk, gezellig, helemaal top, de hele avond moest ik nog wennen aan het idee dat hij er ECHT was. De volgende dag, woensdag, gaan we met het programma hier altijd raften en canyoningen, daar wilden Tom en ik ook wel mee mee doen. We zijn in de ochtend samen gaan raften en in de middag is Tom nog mee gegaan met canyoningen, wat hij hartstikke gaaf vond. Ik moest in de middag even meegaan met het pizza bakken en ik moest een dierenquiz begeleiden. In de avond zijn we met z'n alle, Stef Marlot Maaike en Tom uit eten geweest bij de Einkehr. Daarna hebben Tom en ik nog een paar cocktails gedronken bij Kir Royal, de cocktailbar in het dorp. Toen heb ik bij Tom in het appartement geslapen, ontbeten en zijn we naar Villach geweest. We gingen met de bus, zonder problemen ook nog, naar het winkelcentrum Atrio. Lekker gegeten en veel winkels gezien.. In de avond hebben we, ook even met de kinderen van het park, gevoetbald, getafeltennist en gebiljard onder het genot van een lekker ratler biertje.
De volgende dag zijn we met de Kaiserburg omhoog geweest, daar een Wiener Schnitzel gegeten en weer naar het Landal park gegaan. Tom moest namelijk om 3 uur ongeveer alweer naar Spittal gebracht worden om zijn trein weer te pakken..
Jeeeeeeeetje, wat heb ik onverwachte super gave, leuke dagen gehad met m'n bro!!!!!!

Verder is het weer hier niet zo goed, helaas. Wel soms zonnige dagen maar daarna vaak weer regen.. Over 2 weken is hier het hoogseizoen ook al ongeveer voorbij.
Vandaag hebben Jet, de hoofdreceptioniste, en ik het appartement van papa en mama geboekt voor in September, leuk vooruitzichtje!

Veel liefs uit Bad Kleinkirchheim XXX

Reacties

Reacties

Miriam

Haha, wat heb je ' je grootste verrassing ooit' weer leuk beschreven!!
Wij hebben ook al weer zin om naar Oostenrijk te komen!
Liefs, Miriamxxx

Henri & Anne-Marie

Beste Yara,

lang niets van ons laten horen, maar we hebben je op afstand wel gevolgd. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in Oostenrijk.
Leuk dat je pappie en mammie ook nog een kijkje komen nemen. Wij vinden het ook weer leuk om je in de Biest of in Beek weer terug te zien.
Nog een paar leuke weken toegewenst !!

groetjes van de Kempies

Marianne van Rooij

Leuke foto's en reisverhalen, Yara! Ik kan merken dat je het erg naar je zin hebt daar. Het is ook een prachtig gebied daar. Het is een geweldige ervaring geweest, en met Afrika samen , iets om trots op te zijn.

Groetjes en tot op de Jan Ligthartschool maar weer,

Marianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!