yaraketelaars.reismee.nl

Bezoekje in Oostenrijk

Helaas zijn mijn andere reisverhalen en reacties van Ghana en de eerste van Oostenrijk van mijn weblog af omdat er een storing was bij ReisMee.
Maar nu weer een nieuwe update vanuit Oostenrijk, het hoogseizoen is hier al begonnen. Elke dag activiteiten, meer aankomsten op vrijdag, zaterdag en maandag, alleen maar meer gezelligheid op het park..
Maaaaaaar ik heb dus speciaal bezoek gehad hier, MIJN OUDERS! Dinsdag rond 3 uur zijn ze aangekomen hier in Karintië en hadden we meteen kinderdisco en een lekkere barbecue op het park en hadden we ook tijd om even bij te kletsen en om iedereen aan papa en mama voor te stellen.

Iedere dag ging ik broodjes halen om bij papa en mama te ontbijten. Dinsdag zijn we een rondje gaan lopen door het dorp en hebben we alvast taart besteld voor mijn verjaardag.

Woensdagochtend zijn we om 9.00 uur met de gasten van het park gaan raften en waren pas in de middag terug op het park. Ik moest toen nog een paar uurtjes werken.Om half 6 begon er een dierenquiz die ik moest begeleiden, daarna heb ik de huisjes van het parklaten zien aan papa en mama en lekker uit eten geweest met Marlot, Stef en Maaike bij de Einkehr. Ook maakten we in de avond een kampvuur voor de kinderen op het park, dat vinden ze namelijk helemaal geweldig, en wij zelf ook haha.
De dag erna, op donderdag hebben we weer lekker ontbeten en gingen we met Stef, papa en mama en twee gasten 'nordic walking', het was een flinke wandeling geworden, maar wel heel mooi.Ook zijn wenaar een dierentuin gegaan en daar weer gewandeld.'s Middags was er weer een kinderdisco in de bolloclub. In de avond zijn we naar de Piramide Kogel geweest, een uitkijktoren hier een uurtje vandaan, super mooi was het. Ik zal ook nog wat foto's daarvan op mijn blog zetten.

Toen... MIJN 18e VERJAARDAG IN OOSTENRIJK MET MIJN LIEVE PAPA EN MAMA... Wat wil je nog meer? We hebben hartstikke genoten die dag en ik heb me ook echt jarig gevoeld. Ik werd al wakker en de slingers hingen in het huisje. We gingen de taart ophalen en met het personeel taart eten. Ook voor de kinderen op het park hadden we cake meegenomen, hartstikke leuk vonden ze dat. We zijn die dag met de Brunnachbahn , een gondellift,naar het panoramarestaturant geweest en hebben daar ook lekker kaiserschmarren gegeten.Toen gingen we naar Döbriach, een 'strand' plaats, heeeerlijk. En we zijn naar het ' verjaardagsterras' geweest, zie foto's... Elke keer dat we even op het park waren, kwamen er gasten naar me toe om me te feliciteren. Het leek wel alsof er een briefje in de welkomsmappen zat dat ik op vrijdag jarig was, iedereen wist het! Ook ben ik door George, de parkmanager, Stef, Marlotte en Maaike nog verrast met cadeautjes.

Zaterdag hebben we de Nockalmstrasse gereden, een panoramastraat en in de middag zijn we met de rondvaartboot over Millstäter See geweest, uit eten geweest en bij de Einkehr op het terras gezeten. En zondags moesten we dan toch 'afscheid' nemen voor de volgende 2 maanden dat we elkaar alleen via Skype kunnen zien. Tot mijn eigen verbazing ging dat nog best wel goed. Het went toch wel weer snel dat ze er niet zijn omdat ik hiervoor ook 2 maanden zonder ze ben geweest. Wel heb ik zooo genoten van dit bezoek uit Biest-Houtakker..
Ik vermaak me hier nog wel de komende 3 maanden!

Veel groetjes en liefs uit Bad Kleinkirchheim

Reacties

Reacties

Kees en Miriam

Wij hebben ook genoten van de afgelopen dagen. We hebben veel gedaan maar vooral gezien dat je het prima naar je zin hebt en super begeleid wordt door de collega's van het Landal park, Bad Klein Kirchheim. "Eine große Familie", zoals George, de parkmanager gezegd heeft!!
Liefs, Kees en Miriam

Janne

Yaarie! Het klinkt allemaal echt super gaaf. Leuk dat jullie pap en mam zijn gekomen, en al helemaal met je verjaardag :) Zo te lezen heb je het naar je zin. Geniet ervan!

X Janne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!