yaraketelaars.reismee.nl

Stage in Oostenrijk voor 5 maanden

Binnenkort ga ik voor 5 maanden naar Oostenrijk om stage te lopen. Dit is voor mijn opleiding Recreatie bij de Rooi Pannen in Tilburg. Ik ga stage lopen in een Landal park, Bad Kleinkirchheim. Over 3 weekjes ga ik daarheen samen met Marlotte, een meisje uit mijn klas, en met Stef, een jongen van CIOS, sportopleiding.
Onze eerste werkdag is op 19 mei en zijn waarschijnlijk rond 19 oktober klaar.
We hebben al een trainingsweekend gehad in Eerbeek, Landal Coldenhove. Daar hebben ze ons uitgelegd hoe we met de mensen om moeten gaan, wat ze van ons verwachten, hoe de mascotte van Landal is, Bollo de beer.
Op deze reisblog zal ik af en toe wat foto's en verhalen plaatsen.


Groetjessss vanuit Nederland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!